Kvaliteta i humanizacija života i rada će označavati 21. stoljeće. Slobodno vrijeme, blagostanje i svijest o zdravom životu omogućiti će razvoj velikog broja aktivnosti kojima će se povećati kvaliteta života i zdravlje ljudi. Najveći izazov novog stoljeća u turizmu ali i u društvu opće biti će: razviti zdravstveno-turistički proizvod koji će zadovoljiti sve potrebe, očekivanja i želje turista.
Ono što će karakterizirati ugostiteljske i hotelske proizvode i usluge u novom tisućljeću je sinteza sofisticirane estetike, kvalitete i funkcionalnosti. Sve će biti podređeno čovjeku (ergonomiji) i usklađenosti sa ambijentom i okolinom (ekologiji). Tražit će se ravnoteža ekonomije i ekologije. Od svih faktora koji će određivati hotel a i turizam budućnosti, fokusirati će se samo jedan a to je kvaliteta, polazeći od teze da je ona temelj konkurentnosti i profitabilnosti. Ukratko, živjeti kvalitetno znači živjeti dobro, slobodno, zdravo, po svom izboru. Među navedenim potrebama nalazi se i zdravlje: dobro fizičko stanje. Zdravlje spada sigurno u temeljne ljudske potrebe, a sve se ostale potrebe nadopunjuju i nadovezuju na zdravlje.
Kvaliteta je danas , u uvjetima jake konkurencije i sve većih zahtijeva potrošača, postala temeljni faktor opstanka na tržištu, profitabilnosti i razvoja cjelokupnog gospodarstva. Dana se strateška poslovna koncepcija temelji na upravljanju kvalitetom proizvoda i usluga. Upravljanje cjelokupnom kvalitetom, Total quality management (TQM) je sustav koji osigurava željenu kvalitetu. Upravljanje potpunom kvalitetom turističkog proizvoda je iako složeno, moguće i neophodno. .
Turisti žele sve više, a cilj turističkog gospodarstva je zadovoljiti sve potrebe i želje turista i premašiti očekivanja turista. Turisti/gosti, općenito potrošači ne trpe više greške, za svoj novac žele dobiti kvalitetu. To tjera turističke agencije, hotele i druge sudionike u turističkoj ponudi, da uvedu kontrolu kvalitete, standarde i sustav upravljanja potpunom kvalitetom.
Prema tome, upravljanje potpunom kvalitetom (TQM) osigurava se propisivanjem svih standarda, dakle standard je propisana kvaliteta, koju su svi zaposleni dužni poštivati i provoditi.
Svaka vrsta standarda, pa tako i Standard čišćenja, dezinfekcije i redovnog održavanja klima uređaja – Degenia Velebitica, jednako je važan u TQM-u, jer se tek poštivanjem svih standarda ostvaruju uvjeti da svi zaposleni zajedničkim snagama ostvare jedan cilj: pružiti kvalitetu usluge koju gost želi i očekuje uz stalno unapređenje kvalitete.