Sigurnost i zaštita gosta čine jedan od najvećih izazova turizma i hotelske industrije u 21. stoljeću. Hotelijeri i turistički djelatnici su dužni pripremiti se da mogu zadovoljiti tom pravu i zahtjevu turista-gosta jer će o tome ovisiti i ekonomska uspješnost hotelske industrije i turizma pojedine zemlje.
Turistički proizvod i usluga ne može predstavljati opasnost za život, ugrožavati zdravlje i ostale vitalne interese i integritet kupca. Standardi sigurnosti i zaštite moraju biti zadovoljeni i biti zajednički svim vrstama objekata za pružanje usluga smještaja i prehrane.
Stanje sigurnosti i zaštite gostiju u Hrvatskoj nije u potpunosti zadovoljavajuće pa ga je potrebno i nužno što prije prilagoditi postojećim zahtjevima prema ISO standardima, državnim zakonima i propisima kao i propisati interne standarde sigurnosti i zaštite.
Kod definicije standarda sigurnosti i zaštite gosta potrebno je poznavati i primjenjivati odgovarajuće eksterne zakone, propise i standarde (ISO 9244.13.) te interne standarde.
Uvođenje Standarda čišćenja, dezinfekcije i redovnog održavanja klima uređaja –Degenia Velebitica pridonio bi podizanju sigurnosti turista-gosta na jedan viši nivo, odnosno podizanju kvalitete usluge boravka u hotelu.