Kvaliteta usluge u hotelskoj industriji važan je čimbenik uspješnog poslovanja svakog hotela. Postojeći trend upravljanja potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji osigurava postizanje konkurentskih prednosti hotelskih tvrtki te je iz tog razloga uvođenje i održavanje klima uređaja jedan od preduvjeta kvalitetne usluge u hotelijerstvu.
Gost hotela želi se osjećati ugodno, te radije bira zatvoreni klimatizirani prostor. Na to ga prisiljavaju i sve veće temperature zraka danju, koje ljeti dosežu i preko 35°C. Često su i noćne temperature zraka vrlo visoke te gosti žele boraviti u klimatiziranim javnim prostorima hotela (restoran, bar, kavana) ili svojim sobama.
Da bi im takvu naizgled jednostavnu uslugu mogli pružiti, hotelijeri se moraju upoznati sa pozitivnim učincima koje klimatizirani prostori imaju na njihove goste, kao i s mogućim opasnosti kojima njihovi gosti mogu biti izloženi, a koje mogu biti uzrokovane nepravilnim korištenjem i neodržavanjem klima uređaja u svojim hotelima i ugostiteljskim objektima.